Sunday, April 6, 2008

permainan sasaran

Mensasar Games adalah seorang penerbit orang Sweden role-playing permainan. Mereka bercetak banyak bahan mereka yang awal dalam bentuk mengokot buku-buku dalam G5 (169 secara 239 mm) bentukan di dalam sebuah kotak serentak dengan dadu.
Mereka dikeluarkan pelakuan peranan permainan Drakar och Demoner (1982), Mutan (1984) (dengan yang kemudian versi-versi Mutant (1989) RYMD Yang Mutan (1992) Dan Mencatat Mutan), Kult (1991), Penyendal (1985, satu terjemahan Chill), Sagan om Ringen (1986, satu terjemahan Middle-earth Role Playing) Dan Stjärnornas Krig (1988, satu terjemahan WEG Star Wars RPG).
Mereka juga melepasi tiga generik sourcebooks, Grymkäfts fällor (1987), Stadsintermezzon (1988)serta banyak pengembaraan dan sourcebooks untuk permainan-permainan mereka. Sehingga pertengahan 1990s Target Games bercetak orang Sweden mereka memainkan peranan permainan jenama Äventyrsspel (makna "permainan-permainan pengembaraan"). Mensasar Games adalah dibina semula dalam 1999 dan terbitan henti daripada semua inventorinya dan hak harta intelek adalah ditukarkan ke syarikat anak perempuan Paradox Entertainment, yang kemudiannya menjadi sebuah syarikat yang bebas.[1] Sesetengah tajuk-tajuk sejak itu telah ada berlesen untuk rancangan terbaru syarikat-syarikat.
Di sebelah pelakuan peranan permainan, syarikat harus majalahnya yang sendiri Sinkadus yang bernama, bercetak diterjemahkan gamebooks (Lone Wolf siri antaranya lain-lain) serta diterjemahkan khayalan novel.

No comments: